Bingospelborden bingo voor twee; Lijn 3 : thema 4
€4.95
Beschrijving
Met deze spelborden kunnen de leerlingen herhalen wat ze in dit thema hebben geleerd.
Door dit spelend te doen en op verschillende manier slijpen de letters in en ook als deze al goed beheerd worden is het spel gewoon leuk om samen te spelen.
De bedoeling is dat dit voor allemaal een leuke gezellige afsluiting wordt om het thema af te sluiten en of nog eens te oefenen.
Het vierde thema van Lijn 3 heet ‘Op wielen’.
In de volgende thema’s zullen er weer nieuwe borden staan en ook weer extra borden indien mogelijk.
Uitleg van het spel:
Dit spel is geschikt voor 2 leerlingen.
Speler 1 en speler 2 beginnen beide op het start vak.
De leerling die als eerste de dobbelsteen gooit, verplaatst zijn pion naar het juiste vakje.
De leerling leest, zoekt/kijkt en denkt om het probleem op te lossen en kijkt dan of het antwoord voorkomt in zijn/haar bingo vak.
Is dit het geval, dan kan de leerling een fiche leggen in zijn bingokaart.
De leerlingen moeten elkaar controleren in lezen, handelingen en berekeningen
De speler die als eerste zijn bingokaart vol heeft liggen met fiches, is de winnaar!
Veel speelplezier !
In de PDF zijn 10 spelborden verwerkt. Je kunt ieder spelbord apart afdrukken door bij het afdrukken het paginabereik
Inhoud document:
Pagina 01 : Spelbord “Wat hoor je vooraan?”
Pagina 02 : Spelbord “Wat hoor je in het midden?”
Pagina 03 : Spelbord “Zoek dezelfde letter
Pagina 04 : Spelbord “Zoek dezelfde letter en kleur +”
Pagina 05 : Spelbord “Zoek dezelfde letter in dezelfde kleur”
Pagina 06 : Spelbord “Zoek dezelfde letter in dezelfde kleur+”
Pagina 07 : Spelbord “Zoek twee dezelfde”
Pagina 08 : Spelbord “Zoek twee dezelfde +”
Pagina 09 : Spelbord “Woordjes met woordjes van thema 4
Pagina 10 : Spelbord “Woordjes met woordjes van thema 4+
Afdrukken:
De borden zijn ontworpen op A3 formaat maar kunnen ook prima op A4 formaat worden afgedrukt. Omdat er veel kleur is verwerkt in de borden is het aan te raden om deze eenmaal uit te printen en te lamineren.